cLaR...dragost3a-i nebuna

Conform unei teorii eu, la frumoasa varsta d 21 d ani , n-am fi indragostita si nici nu am fost ... Oare sa fie tragic faptul ca la 21 d ani constientizez --(daca dau crezare teoriei d mai jos)-- ca nu am fost niciodata indragostita? Eu, dupa capul meu, as spune ca am fost si sunt si in momentul d fata insa zilele trecute am citit ceva care suna cam asa: ,,indragostita esti numai atunci cand dragostea iti este impartasita'' deci, trag concluzia: nu sunt indragostita ... si atunci???d ce am impresia ca numai d 3ani sufar pentru asa zisa ''dragoste''? Dupa cum ati inteles, sufar numai eu pentru ca daca eram 2 atunci automat se confirma ''spusele'' ,,acelui careva'' si ...wow...eram indragostita sau...suna mai bine indragostiti?? cred ca da...:)
Si totusi...imi aduc aminte d cea mai frumoasa perioada din copilarie...daaa, am fost indragostiti:D...eram ceva mai mititica si iubeam un baiat-Marius- si culmea, ma iubea si el deci eram 2 frumosi indragostiti...Da, eram indragostiti pentru ca era persoana ''perfecta'' (stiu si nu-mi sariti in cap ,stiu ca nu exista persoana perfecta si ca e doar un cliseu, dar pentru mine era perfect), era persoana cu care comunicam din priviri...d cele mai multe ori stiam ce gandeste celalalt, stiam dorintele celuilalt fara sa ne intrebam...pur si simplu eram una si aceiasi persoana. D cate ori am auzit si eu fraza asta si mereu ziceam ca e la moda si d asta majoritatea cuplurilor o folosesc insa...sa stiti ca sunt clipe in care va este absolut imposibil sa descrieti in cuvinte ,nici macar pe o coala d hartie nu v-ar mai usor, ceea ce tulbura apele in acele momente in stomacelu' vostru, in sufletul tavostru, in inima voastra...parca vrei sa spui ,sa spui, sa spui si ...ajungi d unde ai plecat, insa...zambetul e aproape pan' la urechi si deja ai facut febra musculara la muschii faciali:)...e minunat sentimentul trait numai si numai in 2...nu l-am uitat si niciodata nu-l voi uita ... stiu ca sentimentul va trai purerea in sufletul meu ceea ce nu pot spune despre M, si nu pentru ca n-ar fi unul dintre barbatii pe care-i respect cel mai mult in viata asta, ci pentru ca frumusetea acelei relatii a constat foarte mult si in ceea ce eram noi atunci...acum aman2 ne-am schimbat din toate pct. d vedere si fiecare traieste doar cu aducerea aminte a unui sentiment frumos din ''tinerete'' si nu aducerea aminte a persoanelor in cauza ... ,,un M un R si o stea'' ...
Revenind...cum spuneam: sa fi o tragedie? Totusi am o mare dilema: eu in momentul d fata zic ca sunt indragostita insa nu ma impac cu ceea ce am citi eu zilele trecute, adica eu sunt indragostita d L nu si el d mine...e simplu pan' aici. Simplu ar fi si pentru mine daca ar fi numai asta insa noi avem totusi o relatie ... relatie???? oohhh nooo ... e prea mult spus ''relatie'' ; ideea este ca ne afisam in public ca si un cuplu, mai povestim, ne spunem unul altuia ca ne-a fost dor d ,,noi'' (sincer, nu exista noi dar...) si totusi...atat! [... ... sunt 3ani d povestit, lucru practic imposibil d relatat pentru cei care nu sunt in tema:D (viv,ms k stii ,,intreg circuitul'') ] Ideea principala este ca ultimul soc al meu a fost zilele trecute: dupa 6luni in care nu ne-am vazut, nu ne-am auzit, n-am vorbit, a venit si momentul in care am vorbit ... si am vorbit p mess: am vorbit pe messenger si am fost gata: picioarele mi s-au inmuiat, mainile tremurau si nu reuseau sa tasteze, m-am inrosit, sangele clocotea(si nu d nervi ci d emotie ca dupa 6luni vorbesc cu el p mess) iar zambetul...hopa-sha...mi-era pan la urechi:D:D:D ...simteam ca in stomacel am brotacei care nu-mi dau pace ... si am vorbit vrute si nevrute, si mi-a spus ca i-a fost dor d mine ca nu stiu cum si nu stiu ce ...
In cazul meu, nu reusesc sa inteleg ceva: daca teoria cum ca ''esti indragostita atunci cand dragostea iti este impartasita'' ar fi adevarata, ceea ce simt eu --toate aceste simptome nebune care ma 'nebunesc pe mine pan' la urma-- ce sunt defapt???

Niciun comentariu: