puzzle

Ma tot chinui sa le aranjez. Piesele astea!
Clar langa bucatica de suflet trebuie sa stea iubirea. Dar a cui?
Aici, pe buze, vine zambetul tau si al meu. Doua zambete pe aceleasi buze.
Peste pleoapele mari se potrivesc degetele tale. Ia sa vedem? Da, se imbina perfect.
Asaaaa.... o pereche de buze, doua perechi de buze, si aici, intre ele, ... un sarut! Ia uite domnule ce se potrivesc piesele astea. Incep sa cred ca o scot la capat!
Sentimete, sentimente, sentimente. Ia sa vedem! Pe astea unde le punem? Iubirea e langa bucatica de suflet dar ura, minciuna, nesiguranta, teama? Ce fac cu ele? Cred ca sunt in plus in puzzle-ul nostru. Nu se potrivesc aici.
Cuvintele si privirile. Da. Langa buzele tale si ochii mei.
Nebunie, dor, uitare, dorinta, amintire, cautare. Cam multe piese abramburite. Trebuie sa le gasesc un loc si lor. Le pot pune ...unde le pot pune? Momentan nu le gasesc locul.
************“goala”, “intinsa”, “zambitoare”, “catifelata”. Bun. Astea-s cuvinte. “fii nebuna”. Asta-i dorinta? “am atatea nebunii in mine, dar ce stii tu”, asta-i gand. Sunt dura? N-as spune. Sa recapitulam: cuvinte, o posibila dorinta si un gand. Piesele astea toate trebuie sa isi gaseasca locul impreuna cu cele de mai sus. Deci deocamdata le lasam deoparte. Cred ca trebuie sa gasesc piesa cu timpul. Acolo s-ar potrivi.
Tu, eu, lumea... El, ea... Pfuai! Ce puzzle complicat. Eu renunt!

Niciun comentariu: